+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

جذاب ترین دکوری ها برای تزیین ورودی آپارتمان و منازل

زمان مطالعه : 4 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/07

اولین قسمت خانه که مهمان های شما به محض ورود به منزل شما مشاهده می کنند ورودی خانه شماست. برخی از افراد از این قسمت منزل خود غافل می شوند و راهروها و ورودی خانه خود را زیبا نمی کنند. در صورتی که این بخش از خانه بسیار اهمیت دارد و باید زیبا و دلنشین باشد. به همین منظور ما در این مقاله درباره جذاب ترین دکوری ها برای تزیین ورودی آپارتمان و منازل صحبت نمونده ایم.

اگر فکر می کنید فرد با سلیقه ای هستید شما می توایند به راحتی یک ورودی زیبا ایجاد کنید، اما اگر فکر می کنید سلیقه خوبی برای انجام این کار ندارید می توانید از کسانی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید. یک طراح دکوراسیون داخلی می تواند یک ورودی دلنشین برای شما ایجاد کند.

کاربرد جاکفشی ها و کمد برای وردی

در گذشته جاکفشی ها در طرح های ساده وجود داشتند اما امروزه جاکفشی ها و کمد هایی در طرح های زیبا و جدید در بازار موجود هستند، شما می توانید یکی از انواع این جاکفشی ها یا کمد ها را که متناسب با نوع دکوراسیون منزل شما است خریداری نمایید و ورودی منزلتان را زیباتر کنید.

چیدن کفش ها در زمین و مقابل درب ورودی خود باعث کثیف و نامنظم شدن ورودی خانه می شود و در همان ابتدای ورود به منزل حس بدی را به کسی که وارد خانه می شود القا می کند.

  • کفش هایتان را به صورت مرتب در جاکفشی بچینید.
  • می توانید از یک کمد که جای لباس و آینه دارد استفاده نمایید.
  • قرار دادن یک گلدان زیبا روی کمد یا جاکفشی به زیبایی ورودی منزل شما می افزاید.

فرش

امروزه فرش ها در طرح ها و نقش های مختلفی در بازار موجود هستند، برای زیباسازی ورودی آپارتمان یا منزل خود می توانید از یک فرش زیبا و متناسب با اندازه خانه ی خود استفاده نمایید. برای آموزش اصول کاربردی ست کردن فرش با مبلمان روی لینک کلیک کنید.

گلدان

شاید شما هم یکی از دوستداران گل ها باشید و در حیاط خانه و یا در تراس آپارتمان خود از آن ها نگهداری کنید. استفاده از گل در ورودی منازل حس بسیار خوبی را به محض ورود به منزل در شما ایجاد می کند. برای گل هایتان گلدان های زیبا با طرح و رنگ های خوب انتخاب کنید.

استفاده از گل ها باعث ایجاد حس شادابی و طراوت در شما می شود و انرژی زیادی به شما منتقل می کند.

وجود آینه و تاثیر آن در ورودی منازل

استفاده از آینه قدی در راهرو های خانه می تواند کاربردی باشد، وجود آینه در راهرو ها باعث بزرگتر دیده شدن راهرو می شود. با قرار دادن یک جاکفشی آینه دار یا یک آینه ی دیواری می توانید قبل از ورود به خانه یا قبل از خروج از آن ظاهر خود را بررسی نمایید.

نورپردازی

دیزاین راهرو ها اهمیت زیادی دارد، استفاده از نورپردازی برای تزیین ورودی آپارتمان یکی دیگر از راه های زیبا سازی ورودی خانه است. روش های نورپردازی راهرو ها:

  1. استفاده از آباژورها: آباژور ها در طرح ها و سبک های مختلفی موجود هستند که با توجه به سبک دکوراسیون خودتان می توانید یکی از انواع آن ها را انتخاب نمایید.
  2. استفاده از لامپ های آویز و زیبا و یا لوستر های شیک: آویزان کردن لوستر ها یا چراغ های زیبا هم موجب زیبایی راهرو می شود و هم باعث نورانی تر شدن آن.
  3. استفاده چراغ های دکوری در قسمت های مختلف راهرو: چراغ های دکوری را می توانید در قسمت های مختلف راهرو تعبیه کنید و راهرو را زیباتر کنید.
  4. تعبیه ی سیستم های نورپردازی غیر مستقیم روی دیوار یا سقف راهرو که راهرویی پرنور و دلنشین داشته باشید.

رنگ آمیزی دیوار ها

در انتخاب رنگ ها حساس باشید! رنگ ها می توانند فضای راهرو شما را سردتر یا گرم تر نشان دهند. انتخاب یک رنگ مناسب دارای اهمیت زیادی است.

برای انتخاب رنگ راهروها و بخش ورودی منزل دکوراسیون خانه خود را در نظر بگیرید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که دکوراسیون خانه شما را به هم نریزد.

استفاده از رنگ های گرم مانند نارنجی، آبی، قرمز یا ... در صورتی که با دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد توصیه می شود. استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ آمیزی نیز می تواند زیبا باشد.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری