+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

تاثیر قوانین فنگ شویی در دکوراسیون منزل

زمان مطالعه : 6 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/07

 فنگ شویی یک هنر باستانی است که مبدا آن کشور کشور چین است. چینی ها از گذشته های دور در دکوراسیون منازل خود قوانین فنگ شویی را رعایت می کردند. قانون فنگ شویی بر اساس یک سری اصول ساده شادی و تازگی را به منازل شما هدیه می کند. تاثیر قوانین فنگ شویی در دکوراسیون منزل بسیار زیاد است و به طور مستقیم روی روحیه ی افراد ساکن در خانه تاثیر می گذارد.

فنگ در لغت به معنی باد و شویی نیز به معنای آب می باشد، قوانین فنگ شویی به شما کمک می کنند تا با به کار گیری یک سری قوانین و ابزارها انرژی را در خانه خود زیاد کنید و همیشه شاد باشید.

ما در این مقاله درباره قوانین فنگ شویی در دکوراسیون خانه صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه شوید تا کمی بر اطلاعات شما اضافه کنیم!

نحوه ای چیدمان مبل در فنگ شویی

اگر می خواهید مبلمان خود را بر اساس اصول فنگ شویی بچینید و نمی دانید از کجا شروع کنید و چگونه این کار را انجام دهید ما نکاتی را برای شما بیان می کنیم:

  • طبق قوانین فنگ شویی قرار دادن مبلمان در وسط خانه کار اشتباهی است، کاناپه را که بزرگترین قسمت سرویس مبل است را باید مقابل دیوار قرار دهید و سایر مبل ها را نیز در اطراف کاناپه بچینید.
  • قانون بعدی در فنگ شویی برای چیدمان مبلمان این است که مبل هایتان را به دیوار نچسبانید و کمی با فاصله از دیوار قرار دهید.
  • طبق قانون فنگ شویی مبلمان را نباید پشت به درب ورودی بچینید به طوریکه کسانی که روی مبل نشسته اند باید کسانی که از درب وارد می شوند را ببینند.
  • همچنین مبلمان نباید مقابل پنجره ها قرار بگیرند، بلکه باید روبه روی پنجره باشند تا جلوی تابیدن نور به داخل خانه گرفته نشود.
  • طبق قانون فنشگ شویی استفاده از کوسن ها حس راحتی بیشتری به شما می دهد.
  • طبق قانون فنشگ شویی نباید از مبلمان ال استفاده نمایید چرا که جلوی جریان انرژی را می گیرند.

استفاده از رنگ ها در فنگ شویی

فنگ شویی رنگ ها فرآیندی می باشد که دو مرحله دارد، در مرحاه نخست باید بدانیم کدام عنصر بیانگر کدام جهت است نیز کدام رنگ نشان دهنده کدام عنصر است، و سپس در مرحله دوم رنگ های مناسب و نامناسب برای هر جهت را پیدا کنیم.

برای درک دقیق تر این مسئله پیشنهاد می کنیم مقاله فنگ شويی رنگ ها را مطالعه کنید.

ورودی منزل در فنگ شویی

از آنجایی که انرژی خانه از درب اصلی خانه وارد می شود رعایت قوانین فنگ شویی در درب اصلی منزل اهمیت بسیاری دارد. داشتن یک درب ورودی زیبا و قوی می توانید مقادیر زیادی از انرژی را به داخل خانه هدایت کند. در ادامه نکاتی را در مورد ورودی منزل در فنگ شویی برای شما بیان می کنیم:

  1. طبق قوانین فنگ شویی در مقابل درب ورودی مانعی را برای ورود به منزل قرار ندهید، اگر مقابل درب ورودی را شلوغ کنید از همان ابتدای ورود آرامش از شما گرفته می شود.
  2. در قانون فنگ شویی نورپردازی درب ورودی اهمیت دارد، سعی کنید از یک چراغ آویز شده از سقف برای روشن شدن قسمت درب ورودی استفاده نمایید.
  3. در راهرو و بخش ورودی از تابلو ها و آثار هنری استفاده نمایید.
  4. یکی از کارهایی که مخالف قوانین فنگ شویی است قرار دادن آینه در مقابل درب ورودی است، شما نباید همان ابتدا که وارد خانه می شوید خود را در آینه مشاهده کنید.
  5. باز و بسته شدن درب ورودی منزل باید خیلی راحت باشد، اگر مشکلی وجود دارد آن مشکل را حل کنید یا اگر نیاز به عوض کردن در هست حتما این کار را انجام دهید.
  6. سرویس بهداشتی و حمام نباید روبه روی درب اصلی باشد.
  7. سعی کنید مقابل درب ورودی از یک پادری زیبا استفاده نمایید.

فنگ شویی آشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه ای است و زیبایی و میزان انرژی آن اهمیت زیادی دارد، نکات زیر در فنگ شویی آشپزخانه دارای اهمیت هستند:

  • تمامی وسیله های آشپزخانه باید بدون مشکل کار کنند، پس وسیله های خراب را تعمیر کنید.
  • طبق قانون فنگ شویی اجاق گاز شما باید همیشه تمیز باشد.
  • در قانون فنگ شویی شما باید وسیله هایی که شبیه به هم هستند را در کنار هم قرار دهید.
  • استفاده از آینه در آشپزخانه توصیه می شود.
  • استفاده از تابلو ها و آثار هنری که حس خوبی به شما می دهند.

فنگ شویی اتاق خواب

در قانون فنگ شویی اتاق خواب مهم ترین قسمت هر منزلی است، اگر اتاق خواب شما بر اساس اصول و قوانین فنگ شویی چیده شده باشد احساس آرامش عمیقی را به شما می دهد و همچنین در استحکام روابط عاشقانه شما با همسرتان نیز موثر است.

جمع بندی

در این مقاله درباره قوانین فنگ شویی و اهمیت آن در خانه ها صحبت کردیم و آموختیم که چگونه وسیله های منزل را طبق قانون فنگ شویی بچینیم تا انرژی بیشتری در خانه جریان داشته باشد.

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری