+98(21)55254831 | support@iran-choob.com | ارسال رایگان به همه جای ایران
ورود | ثبت نام
search ایران چوب
logo ×

پنهان کردن قناسی های ساختمان با وسایل مختلف

زمان مطالعه : 5 دقیقه | منتشر شده در: 1400/12/07

اگر یکی از دیوارهای خانه شما با زاویه ای کمتر یا بیشتر از۹۰ درجه در کنار دیوار دیگر باشد، در این حالت خانه شما در آن قسمت دارای قناسی است.. وجود یک دیوار یا سقف کج در هر خانه ای ممکن است برای صاحبخانه ناراحت کننده باشد و هنگام چیدمان وسایل منزل مشکل ساز شود، در بسیاری از موارد افراد نمی توانند این قناسی ها را پنهان کنند و در نتیجه آن قسمت از خانه ی آن ها که دارای قناسی است بدون استفاده باقی می ماند. ما در این مقاله درباره پنهان کردن قناسی های ساختمان صحبت کرده ایم و راهکارهایی را برای مخفی سازی قناسی ها بیان کرده ایم.

پنهان کردن قناسی با چیدن مبلمان

یکی از راه های حل مشکل قناسی های خانه پنهان کردن قناسی با چیدن مبلمان راحتی است. شما می توانید با توجه به نوع قناسی و اندازه کجی آن این فضای قناس را توسط چیدن مبل کلاسیک بپوشانید، در بسیاری از موارد قرار دادن یک مبل تکی یا یک کاناپه زیبا در محل قناسی علاوه بر مخفی کردن قناسی جلوه و زیبایی خاصی نیز به منزل شما می دهد.

شما می توانید در کنار این مبل یک قفسه کتاب قرار دهید تا گوشه ی دنجی برای مطالعه ایجاد کرده باشید. پنهان کردن قناسی خانه به وسیله چیدن مبل می تواند بسیار جالب توجه باشد و فضای دلنشین و دنجی را برای شما به وجود آورد.

پنهان کردن قناسی با قرار دادن کمد

فرقی نمی کند قناسی خانه در اتاق باشد یا در سالن پذیرایی، در هر صورت می توانید با یک ایده پردازی خاص یک کمد زیبا با اندازه ای متناسب برای قسمت قناسی تهیه کنید، کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید.

استفاده از کمدهایی که دارای ارتفاع های متفاوت و متناسب با نوع قناسی منزل شماست راهکاری خوب است.

پنهان کردن قناسی با بوفه

یکی از وسیله هایی که سال هاست در خانه های ایرانی استفاده می شود، بوفه است. بوفه ها در انواع و اقسام و سبک های متنوعی در ابعاد و طرح های گوناگونی در بازار موجود هستند.

بسیاری از ایرانی ها علاقه دارند ظروف و یا وسیله های آنتیک خود را در یک کمد شیشه ای قرار دهند و از تماشای آن لذت ببرند. امروزه بوفه ها در سبک های زیادی موجود هستند، شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خانه خود یکی از انواع بوفه ها را که متناسب با سایز قناسی خانه شماست خریداری کنید.

اگر خانه شما دارای دکوراسیون مدرن هم باشد بوفه هایی در سبک های مدرن وجود دارند که می توانید از آن ها خریداری نمایید و قناسی را مخفی کنید.

پنهان کردن قناسی با قراردادن اکسسوری خاص

اکسسوری یعنی یک وسیله ی جانبی. اکسسوری ها به منزل شما روح می بخشند و باعث می شوند حس بهتری داشته باشید.

پنهان کردن قناسی با قراردادن اکسسوری خاص یکی از ترفند هایی است که افراد زیرک و با سلیقه به کار می گیرند.

برخی از انواع اکسسوری ها که برای پنهان کردن قناسی های ساختمان می توانید از آن ها استفاده کنید عبارتند از:

  • استند گل برای پنهان کردن قناسی: استفاده از یک استند گل زیبا به همراه چند گلدان گل زیبا در روی آن می تواند بسیار جالب و زیبا باشد.
  • استفاده از تجهیزات روشنایی برای مخفی کردن قناسی: آباژورهای زیبا و چشم نواز بسیاری در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به اندازه قناسی یکی از انواع آن ها را برای مخفی سازی این قسمت ها تهیه کنید.
  • مجسمه های دکوری: استفاده از مجسمه های دکوری می تواند کاربرد بسیار زیادی در پنهان کردن قناسی های ساختمان داشته باشد.
  • کتابخانه برای پنهان کردن قناسی: استفاده از یک کتابخانه زیبا به همراه چند کتاب ایده خوبی است برای مخفی کردن قناسی های منزل.
  • استفاده از میز های کنسول: شما می توانید یک میز کنسول زیبا خریداری کنید و برای پوشاندن بخش قناس خانه از آن کمک بگیرید.

جمع بندی

در این مقاله درباره روش های پنهان کردن قناسی با شما عزیزان صحبت کردیم و سعی کردیم راهکارهایی را برای مخفی سازی این قناسی ها بیان کنیم. از جمله راهکارهایی که برای پنهان کردن قناسی بیان کردیم عبارتند از ُپنهان کردن قناسی با چیدن مبلمان، پنهان کردن قناسی با قراردادن کمد یا بوفه، پنهان کردن قناسی به کمک قرار دادن بعضی از اکسسوری های خاص. امیدواریم این مقاله شما را در جهت پنهان کردن قناسی های ساختمان راهنمایی کرده باشد.

 

 


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!

خرید حضوری